سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرنوشت زارچ

اعیاد شعبانیه بر همه شیعیان مبارک باد.

اعیاد شعبانیه


[ یکشنبه 91/4/4 ] [ 12:26 عصر ] [ طلوع زارچ ]

بسم رب الشهداء والصدیقین

بهشت زهرا (س) هزاران شقایق پرپر در دل خاک میهمان دارد که هر مسافری را به یاد حماسه های جاودانشان می اندازد اما برخی شهدا خاص ترند .نمونه آن رایحه دلپذیر و معطر خاک شهید "احمد پلارک" است که پایانی ندارد. 

  تربت پاک این بسیجی شهید همیشه معطر به رایحه مشک است و این عطر همواره از مرقد او به مشام می‌رسد. کم نیستند کسانی که تنها به نیت زیارت این شهید عزیز به بهشت زهرای تهران و قطعه 26 آن سر می‌زنند.

کسانی که زیاد بهشت زهرا(س)می‌روند، به او می‌گویند شهید عطری. خیلی‌ها سر مزار شهید احمد پلارک نذر و نیاز می‌کنند و از خدای او حاجت و شفاعت می‌خواهند. .

سنگ قبر شهید پلارک همیشه عطر تراوش می کند و بوی گلاب و گلهای معطر دارد و شلوغی مزار او اختصاص به پنجشنبه و جمعه ندارد و هیچ زمانی در روز سر مزار او  خالی نیست و پلارک همیشه میهمان دارد.

شهید عطری

 
سید احمد پلارک، فرزند سید عباس متولد 1344 تهران و اصالتاً تبریزی است.ایشان فرمانده آرپی جی زنهای گردان عمار در لشکر 27 حضرت رسول (ص) بود و درسال1366 در عملیات کربلای 8 در شلمچه به شهادت رسید.
 
در شش سالگی پدر را از دست داد و چون تک پسر خانواده بود علاوه بر تحصیل، بار مسئولیت خانواده نیز بر عهده او افتاد و تن به کار داد و توانست خواهرانش را در ازدواج یاری دهد.
 
مادر شهید پلارک می گوید: " در 13 سالگی تا به هنگام شهادت ، نماز شبش ترک نشده بود. شبهای بسیاری سر بر سجده عبادت با خدای خود نجوا می کرد و اشک می ریخت..."
 
آری اشکهای شهید احمد پلارک امروز رایحه معطری است که انسانها را تسلیم محض اراده و قدرت آفریدگارش می کند.


[ جمعه 91/4/2 ] [ 7:4 عصر ] [ طلوع زارچ ]
درباره وبلاگ
موضوعات وب
نظر سنجی
امکانات وب
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 19086